Soubory cookie využíváme, abychom Vám zajistili pohodlné používání našich webových stránek. Naše webové stránky používají soubory cookie, které mohou zahrnovat také soubory cookie třetích stran, k poskytování pro Vás relevantní reklamy. Pokud se chcete dozvědět více o souborech cookie, které používáme, navštivte naši stránku Zásady používání souborů cookie. Dalším používáním našich webových stránek souhlasíte s využíváním souborů cookie. POKRAČOVAT
AlfaRomeo.autocb.cz Styl a zábava Historie 1960 - 1970 Firma
  • Poprodejní péče
  • Newsletter
  • Vyhledávání
  • Alfa Romeo Club
  •  
  • Kontakty
  •  
  • Home
  •  
Alfa Romeo

HistorieHistorie

  • Poselství
  • 1910 - 1920
  • 1920 - 1930
  • 1930 - 1940
  • 1940 - 1950
  • 1950 - 1960
  • 1960 - 1970
    • Vášeň
    • Vozy
    • Závody
    • Osobnosti
    • Firma
  • 1970 - 1980
  • 1980 - 1990
  • 1990 - 2000
  • 2000 - 2010
  • Alfa Romeo Muzeum
  • R.I.A.R.
  • Bibliografie
  •  

FirmaFirma

Alfa se zastavuje u dvou velkých limuzínách a její výroba se soustřeďuje na řadu Giulietta. Objevují se dvě verze na výkonnostní špičce, SS s aerodynamickou karosérií Bertoneho a SZ, malá soutěžní limuzína s charakteristickou formou „mýdla“, dílo Zagata. V roce 1960 se začíná budovat závod v Arese, který zahajuje činnost v roce 1963. Prvním vyrobeným vozem je Giulia, prodaná ve více než miliónu exemplářů v různých verzích. V roce 1964 je vytvořena Autodelta pod vedením Carla Chitiho. Ta vyvíjí závodní modely odvozené od modelů sériových nebo nezveřejněných. Pro Alfu Romeo jsou to důležité roky, kdy konzoliduje svoji obchodní pozici. Pro soutěže turismo je v roce 1965 speciálně vyrobena Giulia GTA (Gran Turismo Alleggerita) s hliníkovými dveřmi a kapotami. Spider je nahrazen novým modelem na mechanice Giulie a s karosérií Pininfariny. Je to Duetto s překvapujícím tvarem sépiové kosti. V závodech turismo jí dělá čest GTA, v kategorii sport 33 a i v oblasti všestranné sériové výroby se těší sportovním úspěchům. V rámci národního programu industrializace jihu staví výrobní závod Alfasud v Pomiglianu d’Arco. V roce 1970 spolupracuje Autodelta s McLarenem na dodávce motoru 8V 3000, který bude používán pro Formuli 1. Je to rok Montrealu, sen Bertoneho o světové výstavě v Kanadě.

  • Historie
  • Design
  • Styl
  • Magazín
  •  
  • Modely
  • Novinky
  • Video
  • Styl a zábava
  •  
  • Skladové vozy
  • Auto CB
  •  

Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ČR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010.
Používáním těchto stránek souhlasíte s Obchodními podmínkami